Rinker Captiva 276 BR
14.03.2014.
Rinker je napravio Captiva 276 BR da bude prostran. Verovatno da ima više mesta za ostavinski prostor od bilo kog bowrider-a u klasi i dovoljno je veliki da ima sertifikat za jahtu. Prilagođen je ergonomski – ljudskom telu, od pramca do krme. Ukoliko skoro niste pogledali Rinker, predlažem da to uradite i odvojite vreme za 276 BR.

Specifikacija



Misija
Captiva 276 BR jeste prostran, dobro opremljen za zabavu i sportove na vodi. Takođe je pažljivo dizajniran u malim stvarima za komfor što većini proizvođača promakne. Dok je 276 BR pri vrhu Captiva spektra, Rinker će imati pravu cenu za konkurenciju.


Primetićete Bimini tendu kao dodatak sa zadnje strane radar arch – luka, i očekivano, mogućnost da se zatvori prolaz od pramca ka krmi prilikom velikih brzina.

Karakterne Razlike
Dva ostavinska prostora u pramcu – poznato je da u bowrider-u imate jedan  ostavinski prostor, ali nije uobičajeno da ih imate dva i to da su oba prostrana. Po mom mišljenju ovo je odlično iskorišćen prostor.
Ostavinski prostor ( pojedinačno ) je obrađen, bez oštrih ivica, lako za održavanje.
Polica kao ostavniski prostor na levoj konzoli – dok je kod svih polica, ostavinski prostor, ispod upravljačke konzole, nekolicina, ukoliko ih ima, ima police u ostavinskom prostoru. Polica čak ima spoljnju ivicu uzvišenu kako vam stvari ne bi padale prilikom vožnje.
Upravljačka konzola – ima oblik poluluka, što vam omogućava pristup većini prekidača i čini upravljanje lakšim bez oduzimanja prostora za prolaz ka pramcu.
Električni podizači poklopca motora – ovo je jedna od neuobičajenih ali od svih najpoželjnija u standardnoj opremi 276 BR.


Krmeni ostavinski prostor – poklopac motora u obliku ptičijih krila – umesto velikih ležaljki koje otkrivaju ostavinski prostor, 276 BR ga je podelio na dva.
Centralni prolaz kroz kokpit – umesto prolaza sa desne strane od krme ka kokpitu, 276 BR ima prolaz kroz sredinu. Ovo ima sigurnu stranu, a to je, ako ispadnete iz ravnoteže sigurno ćete se dočekati na neki od jastuka. Takođe imate i skrivenu klupu koja zatvara prolaz na krmi i tako od dve pravi jednu veliku ležaljku.
Sedišta na krmi ( kao produžetak ptičijih krila ) – dok je čamac usidren, ta sedišta mogu da vam pruže odličan odmor dok razgledate sa krme šta se dešava. I naravno ispod svakog postoji još ostavinskog prostora.
7 standardnih boja korita – obično su skupa opcija, ali to nije slučaj kod 276 BR.
GPS sa kolor ekranom
Tekstura mermernih povšina – čini ovaj čamac da se ističe, pokazuje da je uloženo vreme dokaz da proizvođač zna šta pravi.
Upravljačka konzola – iskreno većina upravljačkih konzola i instrumenata u klasi sportskih čamaca je prilično ista. Ali opet, 276 BR se po mom mišljenju ističe. Ovo je jedna od neočekivano ergonomičnih upravljačkih konzola koje možete da vidite.


Captiva 276 BR ima prolaz od krme preko kokpita do pramca pozicioniran kroz sredinu čamca.

Glavne Karakteristike

Postoji mnogo stvari koje olakšavaju i ulepšavaju vreme provedeno na Captiva 276 BR ali standardni su:
• Tepih na drikere
• Vozačevo i suvozačevo sedište imaju držače za butine koji se podižu.
• Tuš na krmi
• Umivaonik sa vodom pod pritiskom
• LED osvetljenje u prostoru za motor
• Prostor za kantu za đubre, koja se vadi
• Kokpit sa odvodima za vodu

Karakteristike Prolaza

Pramac

Sedište u vrhu 276 BR, karakterišu ga ostavinski prostor za sidro sa držačem. Ostavinski prostor ima i stepenice od INOX-a i sva četiri stepenika su obložena gumom. Poklopac se otvara sa strane i osiguran – povezan je sa dve INOX šarke. Otvor u poklopcu je oivičen INOX-om i služi kao rukohvat dok koristite merdevine za ulazak ili izlazak iz vode.

Sedišta na Pramcu

Imaju oblik slova U, i dovoljno su velika za dve osobe da se opuste dok gledaju ispred sebe, a 3 do 4-ro ljudi može da sedi dok uživaju u ručku na standardnom, rasklopivom stolu.


Ispod svih sedišta postoji ostavinski prostor. Drške su od INOX-a, smeštene sa unutrašnje strane pramca. Zaštitni poklopci-rešetke zvučnika su od INOX-a.

Prolaz 

Prozor na vetrobranu može da se zatvori kao i vrata ispod što će sve zaustaviti hladan vazduh u jutarnjim časovima. Ostavinski prostor za skije je smešten u centru prolaza u kokpitu.
Sa desne strane su vrata za pristup ostavinskom prostoru ispod upravljačke konzole, dobra strana toga je da su u Rinker-u odlično i pažljivo isplanirali raspored polica što ujedno povećava kapacitet ostavinskog prostora. Ova polica ima povišenu ivicu.


Upravljačka Konzola

U celini je od fiberglasa i okružuje vas što dodaje na funkcionalnosti 276 BR i ne smanjuje mesto za prolaz. Ova je jedna među boljima koje sam video.
5 pozicija volana koji je u donjem delu zasečen što omogućava i daje više mesta za noge. Svi prekidači su vodootporni i svetleći ( LED indikatori ). Ikone na prekidačima, internacionalne, su lako prepoznatljive. Veliki multifunkcionalni satovi – merači se nalaze sa obe strane volana dok je u sredini GPS sa kolor ekranom.
Ručica gasa je nakačena na veliki liveni naslon za ruku koji je unapred osmišljen. Tapacirani držač za ruku koji okružuje ručicu gasa je nešto što nedostaje mnogim čamcima u klasi.
Konzola može da bude u boji korita, a postoji i mesto za odmor za noge.


Prekidači imaju LED indikatore.


Toalet je od livenog fiberglasa, nalazi se na levoj strani čamca i karakteriše ga standard Porta-Potti. Prozor koji se otvara nasuprot pregradi koja nosi astal koji može da se koristi u kokpitu, isto tako i u pramcu. Rinker takođe ima u ponudi i pumpu za toalet.


Toalet je dovoljno prostran pa može da posluži i kao prostorija za presvlačenje i ima prozor za ventilaciju.

Kokpit 

276 BR kokpit je dobro dizajniran kada je reč o zabavi, okupljanju i komforu. Oba sedišta mogu da se podešavaju po visini i mogu da se okreću tako da možete da se priključite ekipi, u komunikaciji, koja sedi iza vas. Između ova dva sedišta je drugi ostavinski prostor po redu. Malo iza vozačevog sedišta se nalazi centar za osveženje sa umivaonikom, kantom za đubre i prenosivim frižiderom.


Sedišta u obliku slova J imaju ostavinski prostor ispod i lepo se uklapaju uz centar za osveženje i prednja rotirajuća sedišta.


Kokpit je dobro raspoređen i ima formu intimnog okupljanja koja uključuje centar za osveženje sa desne strane. Kao što vidite na slici tu je i drugi po redu ostavinski prostor u patosu. Odmah iza je i mesto za rasklopivi astal.


Zadnji deo Kokpita 

Prilazi mu se kroz centralno pozicioniran prolaz. Tepih na drikere u više komada koji se kači za neklizajuću površinu. 
Poklopac motora ima električne podizače. Ležaljke na krmi se otvaraju na unutrašnju stranu za ostavinski prostor, a kao poklopac motora vam govori da možete da odložite mokru opremu koja će lako da se osuši.


Znam o čemu razmišljate .... i ne brinite. Tapacirung je mikrobiološki otporan i isto tako na budj, ako ga tretirate – čistite sa sredstvom protiv mrlja njen plavi kostim će ostati isti. Radar arch – luk je dodatna oprema.


Sedišta na krmi, druga u nizu, imaju ispod sebe ostavinski prostor, tu su smeštena i dva zvučnika sa mrežom ( zaštitnim poklopcima ) od INOX-a kao i daljinski za stereo uređaj na samom prolazu.
Dok ste usidreni ova dva sedišta na krmi predstavljaju pravo uživanje. Oba sedišta se podižu, ispod desnog se nalazi prekidač za struju. Krmena platforma ima upadne bitve na oba ćoška, na levoj strani su merdevine, oba poklopca imaju otvore – drške kako bi vam bilo lakše pri izlasku ili ulasku u vodu.


Za 276 BR se čini da, prilikom brze vožnje, pramac po visini ima ugao od 5 stepeni što za putnike u pramcu znači vožnju bez prskanja. Radar arch – luk je jedan od boljih koje sam imao priliku da vidim.

Zapažanja

Rinker Captiva 276 BR je definitivno dobro osmišljen, dizajniran da udovolji nekolicini ljudi bilo da ste raspoloženi za sportove na vodi, plovidbu, glisiranje ....
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više